Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Daniël Ik heb een 3D CELL en daar kun je ook hard mee meppen ( we hebben geen waakhond in huis en een knuppel vind ik te opvallend  )
En een ding, als je iets in Nederland in een winkel kunt kopen is het LEGAAL, want anders zouden ze het niet mogen verkopen ( ik moet naar België voor een beetje leuk vuurwerk [rolletje á 100.000 en de rest] :P ) |
Ja, en groeilampen verkopen is ook legaal, alleen als er mooie wietplantjes onder staan te groeien niet meer.
Een schroevendraaier in je auto is ook illegaal want dat kan als inbrekers werktuig worden aangemerkt. Zo kunnen we wel even doorgaan, de wet is in nederland niet waterdicht en helder (waarom heeft Moszkowicz anders zo'n dikke boterham

)
Maar oom agent kan je zaklamp wel degelijk in beslag nemen als hij daar aanleiding toe ziet in kader van veiligheid etc. net zoals hij je mag aanhouden als er net ergens is ingebroken en jij net langsrijdt met auto waar de inboedel van je oma in ligt die je net aan het verhuizen bent en de schroevendraaier ligt naast je (had je nodig om de lampen van het plafond te halen), ook al ben je niet schuldig aan die inbraak, bij twijfel ga je gewoon mee. Achteraf krijg je je lamp wel terug en excuses als de agent in kwestie fatsoen heeft, met meestal een goede uitleg waarom. Deze agent heeft je ook uitleg gegeven en de lamp niet afgepakt, zal niet de kwaaiste zijn geweest.