Discussie: pc mobiel maken
Los bericht bekijken
Oud 13-08-2003, 09:13   #21 (permalink)
QuincMan

Standaard

ok is goed

ben er al achtergekomen na een gesprek met freakazoid dat keus beter ligt op wielen (maar geef linkje voor tracks toch maar), als ik het project daadwerkelijk ga opstarten (dit is dus nog maar research, kan zijn dat ik er over een jaar ofzo pas aan begin, ligt aan men financiele status na men hardware upgrade en case upgrade... want die plastic zak kan echt niet meer) ga ik waarschijnlijk 4 van die motoren die freakazoid aanwees nemen, (heb ik er nog 2 om op te blazen (6) ) en 2 accus, zodat ik altijd kan rondcrossen , maar dwz dat ik ook nog laadstation moet kopen.. en dan ook nog alu (of miss staal, ff kijken in gamma waar uitgebreider assortiment van is ) voor de ombouw twee fietskettingen... 6 tandwielen... ff denken hoor, een paar assen en nog wat stuff , en nog wat stuff omde boel op te vrolijken...

btw @ soort: zijn het rubber tracks of metalen? want als het rubber is dan zou het miss wel gaan...

edit: met die tracks zou het ook wel kunnen ja alleen ga ik er dan veel moeten bestellen want dan zouden ze op zen minst 47x2 cm moeten overbruggen... per stuk...