hoi,
Ik heb ff jullie hulp hard nodig.
Ik heb vandaag een thermalright slk 900 u geinstalleerd op mijn cpu. Heb alles voorzichtig gedaan, maar een vriend van me heeft meegeholpen en die was niet heel errug voorzichtig.
Specs:
Epox 8rda3+
AMD 1700+ jiuhb
1024 ddr 3200
maxtor 120gb
antec 430 true power
Ati radeon 9700 pro
Hercules digifire
Daarom zit ik nu met 2 ideeen waarom ie niks meer wil doen.
Tijdens het bevestigen van de spacers, heeft mijn vriend(en deze bestaat echt) met een tang over het mobo gesschraapt. Hierbij is een kleine verbingkje losgegaan. Deze heette : R325. En zit vlak naast het socket aan de rechterkant. Ik weet niet of dit veel kwaad kan.
Toen ik alles had ingebouwd en alles weer goed had bevestigd, probeerde ik de pc op te starten, maar er gebeurde helemaal niks. Zelfs de diagnostische display van het mobo doet nilks. Ik hoor echt wel als ik de voeding en uit zet, dat dan de scanner aan en uit gaat.
Ik vroeg me nu dus af of dat ik iets cruciaals aan mijn mobo heb gemold of dat ik toch mijn core heb gecrushed tijdens het inbouwen?
Ik kan mijn cpu nog wel testen op een andere mobo van een huisgenoot die heeft een 8rda+, maar die is er nu niet.
Dus het zou fijn zijn als jullie, misschien uit deze uitleg al weten wat er aan de hand is. Of als jullie tips hebben waar ik naar kan kijken zou dat ook fijn zijn.