Los bericht bekijken
Oud 30-06-2003, 21:34   #10 (permalink)
Demoniac
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tongue_of_colicab
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-Mug
Modbreak Zou je de intensie en reden van dit topic kunnen opgeven?
uhm nou ik wil weten wat mensen ervan vinden, en of ze nog iets weten wat ik eraan kan verbeteren.

Ik heb een XFX fg4 mx 440se ja ik had idd een beter moeten kopen maar toen ik deze kocht had ik niet meer geld. Hij is iig wel lekker te ocen

2x512mb ram van crosiar word me een heel groot beetje te duur eigelijk, ik zit nu al rond de 550 euro en dat is eigelijk wel zo'n beetje het maximum wat ik kan betalen, zeker omdat ik er ook nog een (2e hands) monitor, muis en keybord moet hebben. Geen boxen want ik ga hem op me 6 boxen van me stereotje aansluiten
1 GB geheugen heb je weinig aan hoor als je gewoon gaat gamen, alleen nuttig als je een server wil opzetten of film/geluid wil bewerken. En wij (de moderators) begrijpen best dat je wil weten wat anderen van je systeem vinden, maar toch hebben we dit soort topics liever niet. Want als iedereen voor zijn nieuwe systeem een topic gaat openen wordt het een enorme bende. Je kan dan beter een paar mensen hun mening vragen via MSN Messenger, ICQ of op een IRC-server. Bovendien heeft het systeem op zich niet zoveel met overklokken te maken dus kan ie beter in Hardware Junkies. Ik zal eens met de andere moderators overleggen of het misschien een goed idee is om een centraal topic te openen voor alle systeem-beoordelingen. Tot die tijd laat ik deze open.

Moved!
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden