Los bericht bekijken
Oud 21-01-2003, 18:49   #19 (permalink)
Daffy_Duck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermanator
Iemand anders zei het al, maar wat me wel een beetje dwars zit is dat mensen op poppetjes stemmen, en niet op ideeen. In het programma Waar stem ik op van SBS afgelopen zondag zag je dat eigenlijk de PvdA en de CDA het helemaal niet van hun standpunten moesten hebben. De VVD kwam met 49 zetels uit die peiling, en hier ging het dus puur op het standpunt en niet om de poppetjes er omheen. En om dan te zien dat iedereen in 1 keer PvdA gaat stemmen omdat die Wouter zoon 'toffe peer' is, is niet goed bij zijn hoofd. Ik zou dus zeggen, stem niet op het ventje, maar stem op het idee.
I rest my case

Voorstel: ga allemaal eens naar www.stemwijzer.nl en vul daar de vragen eens naar eer en geweten in. Kijk dan eens watvoor advies je krijgt, en nee het is niet getruukt probeer maar eens een paar keer en dan 1 of 2 vragen anders beantwoorden betekent ander stemadvies.
Als je klaar bent klik dan eens een pagina door en kijk eens hoeveel stemadviezen er zijn uitgebracht en op welke partijen.
Vergelijk dat met de peilingen en je zult tot de conclusie komen dat mensen anders gaan stemmen dan dat ze in werkelijk zouden willen en menen. Weird!!!!

En wat betreft de economie: laten we niet vergeten dat heel nederland er op 1 januari 2002 tussen de 6 en 10 % netto per maand op vooruit is gegaan dankzij vriendje Zalm.
Als het dus nu iets slechter gaat dan gaat het altijd nog beter dan voor 1 januari 2002.

Iemand weleens aan gedacht wat er gaat gebeuren als PvdA en CDA hun zin krijgen over de uitbreiding van Europa.................grenzen open en tienduizenden migranten uit voormalig oost europa hier op bezoek. Kan nooit de bedoeling zijn alleen is de PvdA vergeten in het vorige kabinet verdragen te maken met die voormalige oost europes landen i.t.t. Frankrijk en Duitsland die dat wel hebben gedaan.

Quote:

Behoord dat juist niet tot hun programma???....het feit dat Zalm bijvoorbeeld roept dat Bos liegt is meer iets wat er niet bij hoort!

Nadat Zalm drie keer netjes in een debat zei dat het niet klopte wat Bos zei heeftie gezegd dat Bos loog................wellicht verkeerde woord keuze maar het heeft wel bijgedragen aan het feit dat Bos afgelopen dinsdag in het debat met Zalm moest toegeven dat Zalm gelijk had. En als het woord liegen al niet meer mag dan moeten we wellicht helemaal ophouden met verkiezingen, de conservatieven hebben nadat ze met de dood bedreigd waren eergisteren de campagne gestaakt. Lekker he dit land oh wat gaat het goed hierzo.

Te weinig mensen lezen kranten en denken zelf na, maar lopen meer achter de glimlach van de heer Bos aan. Ben je links stem SP of Groenlinks, ben je rechts stem VVD maar niet op die halfzachte die altijd maar van links naar rechts glijden.