Los bericht bekijken
Oud 29-05-2003, 11:47   #92 (permalink)
Teddy_Rukspin

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggenstein
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheWidowMaker
[knip]
en feest vieren? geen tijd voor... ik werk nu al met 2 agenda's plus een school agenda, kun je nagaan hoe druk ik het heb...
Tsja, zo had ik dit jaar ook een agenda voor vwo 6. Dat was dus ook iets van 'maandag - werken', 'dinsdag - werken', 'woensdag - tv', 'donderdag - kroeg', vrijdag - 'terras', zaterdag - 'werken + kroeg', zondag - 'uitslapen'. Dus dat jij 3 agenda's gebruikt kan ook zeggen dat je gewoon een echt een feestbeest bent. (respect...)

Anyway, ik heb dus net examenweek ook afgesloten. Natuur & Techniek met als aanvullend vak Bio.

Nu stond ik al heel toevallig een 7,4 gemiddeld op mijn cijferlijst voor het examen, dus ik maak me niet zo héél druk. Ook heb ik ineens een G op mijn profielwerkstuk, dat schijnt een administratief foutje te zijn. Toch maar een handtekening erop...

Over de vakken: Engels was makkie (8,5 minimaal, hehe), Scheikunde 1,2 snapte ik geen hol van, Wiskunde B1,2 was ook redelijk kut (hoe reken je met e-machten?), Biologie had alle antwoorden in de vragen staan. Natuurkunde 1,2 was redelijk te doen, maar wel zwaar. En Nederlands bleek makkelijk te zijn, maar dat komt omdat ik een vuile hond van een leraar heb, en die heeft ons alles gewoon verkeerd uitgelegd.

Maar goed, ik ben er wel vanaf. Vanavond het Gala...
Aaaight! Gala Rules, Zuipen tot je er bij neervalt!
Teddy_Rukspin is offline   Met citaat antwoorden