Discussie: OC hulp gevraagd
Los bericht bekijken
Oud 20-05-2003, 07:53   #7 (permalink)
crep8

Standaard

klopt als een baksteen dat die tbred's veel verder kloken gelukkig wel.Als je toch een nieuwe gaat of zou willen kopen neem dan een amd athlon 1700 jiuhb 0309 t/m o312 deze dingen overclocken gewoon super(dikwijls dik in de 2ghz zelfs met msi mobo's)

maar ja nu dwaal ik weer offtopic af en daa heb ik geen zin in dus ....nu weer ontopic :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
en kan een van jullie die hard OC'ers mij uitleggen waar je aan junt zien welk onderdeel het niet bij houd bij een FSB van 139 ik heb ook al gelezen over de divider en volgens mij is ie bij mij 2/4 dus als ik het goed heb (correct me if i am wrong) FSB van 138(hoger kom ik niet)
138 x 2 = 276 / 4 = 69 is dat te veel voor mijn geforce 4 kaart??(volgens mij niet) maar kan het fout hebben .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nee hoor dit is niet slecht voor je videokaart en hij zou het ook wel moeten trekken meestal zijn het netwerk kaartjes o.i.d die dwars gaan liggen die kunnen niet tegen te hoge fsb waarden

Gr CREP8
crep8 is offline   Met citaat antwoorden