Discussie
:
[cip] Mfx-2250-rm
Los bericht bekijken
6-09-2008, 15:50
#
11
(
permalink
)
geerolfski
Update 1
Hallo allemaal,
Na lange tijd van werken, reizen en school, zijn we eindelijk terug voor een update.
UPDATE 1
Om te beginnen heb ik wat onderdeeltjes uit een oude kast gehaald.
Geprobeerd om een backplate te maken voor het moederbord.
De backplate zal zichtbaar zijn door een stuk in de zijkant wat naar boven zal kunnen klappen doormiddel van een pianoscharnier.
Daarna was het de beurt aan de voeding. Ik heb even nagedacht waar alles precies moest komen en toen ben ik tot het besluit gekomen dat de voeding boven het mobo zal hangen.
Het was de bedoeling de houder voor de voeding te verbinden met de backplate van het moederbord zoals je kunt zien op deze foto's.
Het geheel met de backplate en de voeding houder is verwijderbaar uit de case om zo makkelijk het moederbord en andere kaarten te kunnen installeren.
Mijn bedoeling was om de HDD-houder aan de linkerkant van de voeding te plaatsen, maar later ben ik tot het besluit gekomen dat ik de HDD-houder op een andere plaats zal steken.
Even tijd gemaakt om de bodem van dit project te bevestigen.
Toen ben ik begonnen aan een nieuwe backplate die gemakkelijker en beter is.
Nog even een vergelijkende foto tussen mijn allereerste en mijn derde backplate.
Hier de backplate op zijn plaats in de case.
Dit is een rooster dat op het schuine gedeelte aan de voorkant van de case komt en waarachter een blauwe 120mm led fan komt.
Nog even alle onderdelen op zijn plaats en met ook al de gemonteerde dvd-station houder in de linker bovenhoek.
En ten slotte ook nog de nieuwe voeding houder die deze keer onafhankelijk is van de backplate.
Nog wat foto's van de voorlopige bevestiging van de backplate. Deze houten staafjes kunnen uitgetrokken worden waardoor de backplate verwijderbaar is.
En het volgende wat moet gebeuren, het tandwiel uitzagen voor het kanon, maar dat is voor de volgende keer.
Hopelijk hebben jullie genoten van deze update.
alle reacties zijn welkom.
en jullie kunnen me een plezier doen met eeen vote op de casecon
20:32
.
geerolfski
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar geerolfski
Bezoek geerolfski's webpagina!
Zoek meer berichten van geerolfski