Update!
Na adviezen van aantal mensen(was er zelf natuurlijk ook mee eens) heb ik wat aanpassingen gedaan aan de drive. En natuurlijk laat ik nog allereerst wat foto's zien die BePpers wilden zien. Dus dat doe ik eerst voordat we met de veranderingen verder gaan.
[ot]Na de vorige update kreeg ik jullie reactie's, maar toen was de lijm nog niet droog (slechte lijm 24u drogen) toen heb ik snel alle plaatjes eraf gehaald en schoongemaakt, vandaar je dus de plaatjes weer apart ziet van de drive[/ot]

Beetje weerspiegeling zie je wel.

Weerspiegeling van een aansteker.

De achterkant met de schakelaar.

Het frontje met rare spetters? In het echt is dat niet zo.

De lade is ook mooi geworden, je ziet nu goed het verschil tiussen de gladde en ruwe punten ervan.
Goed nu zijn we wel aangebroken op het punt dat we veranderingen gingen doen en laten zien aan jullie.
Ik heb eigenlijk een hele avond zitten bedenken wat ik kon doen en wat ik in huis had. Kon weinig bedenken en nam dus maar een paar potjes verf en een spuitbus zilvere autospray voor je velgen.
Toen had ik een proefstukje gemaakt en die ook antraciet geverft, en ben toen met die 3 materialen van alles gaan uitproberen.

Deze verfen heb ik gebruikt, brons en antiek goud.
Toen heb ik met die zilvere lak spetter aangebracht op het frontje en de plaatjes.

Gewoon met de spuitbus van veraf spuiten zodatje eerst dunne spetters erop krijgt, later een beetje futteren met de fles zodat je wat dikkere krijgt, op sommige plekken is het zelfs helemaal gedekt zilver.
Toen heb ik na het drogen van het zilver, de brons en het antiek koper gemengt in een bakje en een kwastje gepakt, het was een harde kwast zodat ik de 2 kleuren erop kon deppen(pointoisme, kwam me moeder ineens mee dat dat zo heette)

Het frontje, de verf ligt er op, netals echte roest.

Nog eventjes drogen, de kleur wordt dan nog lichter en geeft het een nog andere dimensie.
En dan nu het eindresultaat van een dagje kliederen met verf:

Close-up.