Discussie: [CiP] L85A1
Los bericht bekijken
Oud 25-06-2008, 19:23   #1 (permalink)
L85A1

L85A1's schermafbeelding

Standaard [CiP] L85A1

Ok om te beginnen, dit is/word mijn eerste casemod, je zit waarschijnlijk nu al te denken L85A1?????????? wat betekend dat?..... nou het staat voor een geweer, en ik vind het 1 van de vetste rifles die er zijn, voorbeeld: http://www.arniesairsoft.co.uk/news/...02/ac_sa80.gif
Maar dit is een project log dus ik zal maar eens wat plaatjes wegzetten en mijn verhaal beginnen
Zoals ik al zij dit is mijn eerste casemod, dus ik zal proberen het zo mooi mogelijk te doen, en het begon al meteen goed want mijn oom had plexiglas over van de verbouwing dus dat was al 1 puf minder

Ik ben dus vandaag begonnen en ik werk met 3 oude pc's aan 1 nieuwe, natuurlijk smijt ik alle hardware eruit en als de kast klaar ik prop ik er nieuwe hardware in van totaal +€1000 euro.
Het thema is de L85A1 dus ik ga aan de ene kant van het zijpanel een grote L85A1 vorm uitsnijden en waar daarna dus plexiglas komt, ik denk dat dat een heel mooi effect opleverd ook met de ledjes die er daarna inkomen.
Ik wilde ook proberen om aan de voor en zij kant een 120mm fan te plaatsen als een soort turbine.
Ik heb al wel het idee in mijn hoofd en morgen maak ik het ontwerp en zal ik dat ook weer hier posten, hier alvast wat plaatjes.

De L85A1 yay en mijn ''gewone'' computer die ik nu gebruik.

De kasten.

Morgen het vervolg

Groetjes!

Laatst gewijzigd door L85A1 : 26-06-2008 om 17:06.
L85A1 is offline