Ok, hier komt mijn afkraak-reactie
Nee hoor, ik zal je alleen mijn mening geven wat ik iets minder vind, wat ik juist mooi vind en wat onduidelijk is voor mij
Hier komt het: Ik heb geen idee wat de voorkant is, het ziet er een beetje uit als een grote blok (sorry). Het vorm van de window maakt het wel deels goed, alleen volgens mij zit dat aan de verkeerde kant (???). Tenzij je dat mobo er omgedraaid op wil hebben natuurlijk, is ook wel vet. (reversed ATX?

) Ik vind ook dat er te veel 80mm fans zijn (op de tekening 82mm maar ik neem aan dat dat fout is). Je kan veel beter minder fans nemen die groter zijn dan meer fans die kleiner zijn, dan krijg je veel minder geluidsproductie.

Verder mag de case wat ronding gebruiken vind ik.
Over de schets zelf: een beetje onduidelijk... Zoals ik al zei zie ik zo niet wat de voorkant is, en al die streepjes snap ik ook niet echt. Ik zou de volgende keer als je zo'n schets maakt de plekken waar de window, fan, (dus alle gaten) verwijderen, zodat je ook echt ziet dat daar een gat zit.
Verder wel een leuk idee, en ik wens je er veel succes mee

En het is trouwens helemaal niet erg dat de afmetingen afwijken van een bigtower, dat maakt jou case weer een beetje anders, en dus speciaal
EDIT: De 'screenie'

als bijlage toegevoegd

(met window-cuts e.d., als ze niet zo zijn bedoeld, verbeter me maar).
[lol]EDIT2: Wat zie ik nou!

Een parachutespringer zonder parachute. Lang leve suicide

(zie tweede bijlage)[lol/]