En weer een schopje
Zoals in andere topics te lezen is inmiddels mijn programmer binnen en ik ben vol goede moed begonnen om iets uit dat ding te krijgen en te leren programmeren. Nu kom ik echter nog niet eens in de buurt van zelf iets programmeren want verbinding met de USBasp programmer wil nog niet eens lukken.
Op mijn desktop wil de programmer zichzelf niet eens installeren om het zo maar ff te zeggen en geeft windhoos aan dat er een defect apparaat aan de USB hangt. Mijn laptop was iets gewilliger en identificeerde het inderdaad als USBasp en liet me zelfs de driver installeren...dit was echter ook maar 1 keer jammer genoeg. De 2e keer dat ik em inplugde gaf hij vrolijk weer aan dat tie het niet herkende en dat het apparaat 'malfunctioning' was.
Ik heb inmiddels wel in Winavr wat aan het prutsen geweest om te kijken of ik misschien toch verbinding kon krijgen. Netjes makefile aangepast naar USB poort en als programmer USBasp ingesteld. Dit resulteerde echter in "could not find usb device with vid.....etc etc"
Iemand suggesties?