Los bericht bekijken
Oud 21-05-2008, 20:49   #1 (permalink)
PeaceMaker

Standaard Waterkoeling (VGAx2, CPU)

Ik ben al een hele poos geleden gestopt met het modificeren van mijn kast. Hier deed ik ook waterkoeling in. Helaas is het nooit afgemaakt waarmee ik met nooit gebruikte spullen zit. Een groot deel is verkocht en een deel niet. Dit deel wil ik nu verkopen, het is allemaal nog gloednieuw. Ik wil het in de vorm van een bieding verkopen, startbod is 10 euro inc. verzendkosten. Degene die het hoogste heeft geboden op uiterlijk vrijdag 30 mei krijgt het thuisgezonden. Schaam je niet om 10 euro te bieden, ik wil het ook gewoon kwijt...

Startbod: 10 euro

Einde bieding: vrijdag 30 mei

Voorwaarden: Incl. verzendkosten, bieden in stappen van 1 euro en wordt alleen bij elkaar verkocht!

IceRex CPU block (in verpakking en nog steeds plastic laagjes er op)
Review: CaseUmbau.de

Scaro VGA block, ik wilde hem als NB blok gaan gebruiker (dan kun je het plaatje omdraaien)

AquagratiX800, VGA block met connectors

NIET OP DE FOTO (maar wel aanwezig): mount kit voor Scaro blokje, 2 connectors voor Scaro blokje, nog 2 connectors (1 hoek inschroef en 1 rechte inschroef, zie X800 block)

PS. Ik behoud het recht om, wanneer ik tevreden ben over het bod, het eerder te verkopen dan uiterlijk 30 mei.

Laatst gewijzigd door PeaceMaker : 21-05-2008 om 21:19.
PeaceMaker is offline   Met citaat antwoorden