Los bericht bekijken
Oud 15-05-2008, 09:52   #27 (permalink)
Demoniac

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ediejo3 Bekijk bericht
Ik denk dat de vete Ediejo CJ nooit over gaat. Jij mag alles zeggen masterslave. Ik hoop ook echt dat er een herhaling van CZ komt. Dan is het feest echt feest. Ik denk dat CJ iets meer te verliezen heeft dan ik. En als ik bedrijg dan doe ik het recht in je gezicht. Niet met een flame topic achter de schremen. Zoals cj deed.
OK, het verhaal van Campzone 2006... Ik, blackgoth, Widowmaker en nog wat anderen die niet of nauwelijks op CJ aanwezig zijn/waren, zaten op Campzone te genieten van het lekkere weer. Widowmaker had na onenigheid de crew verlaten, was daar nogal boos over en riep op een keer dat ie zijn crew-shirt in de fik ging steken. Toen is ie dat shirt gaan halen en toen ineens kwam Blackgoth op het idee om in dat shirt bij jouw mod te gaan kijken. Toen bleek dat ik of widow ook nog wat CJ-stickers had en sloeg de baldadigheid toe. En wat is er nou uiteindelijk gebeurd op CZ2006? Er is iemand naar je toe gekomen om te vragen of je misschien een mooie CZ-sticker wilde hebben. Nou, woehoehoe...

Citaat:
Ik maak dan spelfouten maar lezen is moeilijk voor vele of niet. Zo van hij heeft zijn prijsjes niet gehad. En wat voor een forum is dit casemodding of spelfouten modding?
Dat je spelfouten maakt zal me worst wezen, je bent niet de enige en inderdaad, het is geen spelfouten modding forum. Maar ik vind het wel héél toevallig dat Nick2 precies dezelfde fouten maakt als jij.

Citaat:
De info die op mij is afgekomen is van de ex-crew van cj. Dat de crew van het nkcm er met prijzen vandoor is gegaan. Dat is het verhaal. En Nick2 is fam van me. Dus dat verklaard een hoop denk ik. Ik zit niet op de prijsjes van CJ te wachten. Echt niet.
Iemand die met ruzie de crew verlaten heeft toevallig? Want dan neem ik die geruchten niet echt serieus Ik ben daar geweest dus ik weet dat het niet zo is en ik vermoed dat er heel erg weinig CJ'ers zijn die dit geloven. Als je ons wil beschuldigen, kom dan met bewijzen! Ik heb je een flinke PM gestuurd, maar daar krijg ik dan weer geen antwoord op..