14-05-2008, 22:21
|
#1 (permalink)
|
| [CIP] The Zero Dollar Project "The 0$ project" de naam zegt het al, ik ga mijn case modden zonder er een cent aan uit te geven Mijn excuses voor de slechte kwaliteit foto's! Bij de volgende update zal het beter zijn! Intro: Ik had het al vrij lang in mijn hoofd, mijn case modden. Leek me geweldig! Helaas had ik het geld er niet voor Nou laatst tijdens het opruimen heb ik toch een aantal spullen gevonden en dacht van ja daar kun je eigenlijk een best mooie case mod mee maken. Dus aan de slag! De onderdelen! Mijn rot, maar toch main computer: Een oude compaq presario: Stof van een paraplu afgehaald, in plaats van plexyglas Wat buizen (voor de kabels te verbergen) Een lavalampje (Ledjes!) Wat een kabelzooi Na een kwartiertje werken, zo veel mogelijk weg gestopt met de buizen. Deze waren moeilijk te buigen, dus daarom ziet het er wat on professioneel uit. 3 Mooie ledjes uit een lelijk lampje Daarna, paraplu stof aan de achterkant van het zijroostertje geplakt met wat random seconde lijm Even kijken hoe het eruit ziet Best mooi toch?! Na een uurtje overal zoeken naar mijn afplak tape, eindelijk gevonden En het raam erop getekend (de driehoeken moeten eruit zodat, en tussen de driehoeken is dan mooi zwart) En ohja, het raam word ook bewerkt met oranje paraplu stof Tips? Commentaar? Geef aub je mening!  |
| |