Los bericht bekijken
Oud 11-05-2008, 11:43   #9 (permalink)
Skater

Skater's schermafbeelding

Standaard

Het is toch jammer dat je een aantal dingen uit tweede hand hebt gehoord waar je nu mee gaat gooien. De helft is niet waar en je weet ook niet het gehele verhaal erachter.

Zelf ben ik niet aanwezig geweest op het NKCM, maar ik heb wel veel meegekregen van de voorbereidingen. Als vlak voor het evenement een aantal sponsors, waaronder de hoofdsponsor, afvallen dan is het niet zo gemakkelijk om waar te maken wat je aan prijzen wilde uitdelen. Het is algemeen bekend dat er het een en ander bekend is gemaakt wat er uitgedeeld zou worden en deze prijzen zijn in eerste instantie ook toegezegd door de sponsors. Echter wanneer deze wegvallen dan ontstaat er toch een probleem.

Over wat je zegt dat de crew zijn zakken vult, geef dan eens concrete voorbeelden van wat wij nou mee naar huis hebben gekregen, ik heb er niks van gezien. De crew werkt op vrijwillige basis en zelfs de samples van het reviewen mogen we niet zelf houden om maar eens een voorbeeld te geven.

Ed is een goede casemodder, dat geef ik openlijk toe. Echter zijn er nog meer goede casemods te vinden in Nederland. Het hoeft natuurlijk niet automatisch te betekenen dat wanneer Ed meedoet aan een wedstrijd hij ook zou moeten winnen. Dat hij gebanned is hier heeft denk ik niet alleen met CJ te maken, naar mijn weten heeft het hier eigenlijk nog betrekkelijk lang geduurd aangezien andere sites ons al lang voorgegaan zijn. Trek daar maar je conclusies uit.

Verder zal ik er maar geen woorden aan vuil maken, ik merk gelukkig aan de reacties dat de rest het totaal niet met jou eens is, het verhaaltje van hoe Ed zich gedraagde herhaalt zich, alleen deze keer met een andere persoon (of misschien wel dezelfde, dat zou ik niet weten) die net zo koppig is.
Skater is offline