Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2 Ik ben Ed niet. Dat ten eerste. |
Toeval zeker dat nu je ed avatar spontaan weg is?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2 Wel leuk dat je je zo uit over Ed. Nu is ie gebanned en dan gaan ze weer. Wie is er nou zielig en gefrustreerd hier. |
Ed heeft zichzelf laten bannen hier, hij was degene met de foute opmerkingen, niet cj. Dreigen via PM is niet echt het slimste wat je kan doen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2 Ik kan hem wel heel goed. Maar dat is iets anders. Wie zou Nick2 nu zijn hé. In ieder geval een nachtmerrie voor cj. En dat komt alleen maar door de ex-crew van cj. Zeg maar Mark zijn ex leger. Maar ook dit is fout van je kerel. Net zo fout als dat de crew prijzen moet stelen tijdens het nkcm. |
Een leger? Meneer moet eens langs de doctor hoor, dit is geen /b/.
Over je prijzen-oorlog, geen idee, ik was er niet, ik was geen crew, en jij ook niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2 Jammer hé dat deze informatie naar buiten komt. Ed is wel een probleem voor cj hé. Nou niet alleen Ed hoor. Eigenlijk de gehele ex crew is een gevaar voor cj. En het is wel erg lekker dat ik die info heb. Wat laag om dit te flikken jo stellen door de crew tijdens het nkcm. En om voor deze valse beschuldiging post ik wat stukjes uit msn.mja. Mark verwachte met zijn Strijders de modwereld te overheersen. |
JERRY JERRY JERRY! Speculatie, meer is het niet. Wel fijn dat je de crew strijders van noemt, toevallig net Harry potter gelezen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2 Toen daar een modder bij kwam die nogal goed kon modden en zijn mond niet dicht hield kregen mark en zijn strijders het moeilijk. Enkele strijders gaven nog wat stoten richting ediejo (Campzone 2006) maar daarna zagen andere strijders weer in dat dit niet goed was. |
Kuch, dat was ik. Ik heb dat zelf, ik was op dat moment Allang geen crew meer. Vooral omdat ik tegen mark was gaan zeiken over zn tsunami banners.
kickassbanners
Ja ik heb CJ stickers aan je gegeven, ja ik ben langs komen rennen met een cj shirt, en weet je, het was het waard.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2 Toen is alles ontploft en vielen de strijders uiteen. vervolgens was er geen aanval meer en ook helemaal geen verdediging. Toen ze vervolgens het NKCM beloftes maakten die ze niet nakwamen was het hek van de dam en gaf Mark niet thuis hij scheen al bezig te zijn met zijn vertrek maar geloof me dat het NKCM hem de kop gekost heeft(bedoel het lekt mark mee)CJ werd overgenomen. Dat was enkel uitstel van executie. De leden zijn toch nog vertrokken en CJ is nu een bedrijf geworden dat zichzelf kapot gaat maken door belachelijke regeltjes en dergelijkemja gerard wilde geen heibel. Terwijl hij er weinig mee te maken had want Redox (ja die leefde toen ook nog) en Thadeez (ook uit de dode herrezen) maakte de verdeling van de prijzen en zei vonden dat het allemaal niet nodig was om iedereen prijzen te gevenweten meer mensen dat die cj verlaten hebben? van die prijzen? YepToen ik ernaar vroeg zeiden ze dat ik ook wel wat mocht hebben. Dat heb ik echter afgeslagen omdat ik vond dat het niet voor mij bedoeld was  |
Het hele verhaal is achterklap, Je gelooft zoiets zelf toch niet? Ik ken de crew goed genoeg om te zeggen, duimzuigerij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2
Zo Demoniac nu niet meer denken dat ik ed ben het was even stil omdat ik deze info ff moest zoeken. |
oftewel, je wist het niet van eerste hand.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2 Nogmaals ex crew van cj kan wel eens de ondergang van cj zijn.OMG wat zijn jullie een stel schoften om 13 man met lege handen naar huis te laten gaan en de crew vult zijn zakken. Weten de sponsors van cj dit wel??????? Kijken wie hier nu gefrustreerd van raakt jij zegt wel dat ed dat is. Maar wat vind je hier nu zelf van? Wat voor een stumper ben je als je dit flikt. Dus nogmaals ik ben ed niet en laat die er buiten. Nu niet je frustraties op hem botvieren. We weten allemaal wel wat de verhouding
is tussen cj en ed. Jullie kunnen ed wel doden. |
Ex crew kan zoveel willen. Boos omdat je geen kerstkaart hebt gehad? Weten de sponsors van ed wel dat het een dreigende oude snor is?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2
Jullie hekel is zo groot dat er maar 5 man prijzen kregen tijdens het nkcm. 13 man moesten met lege handen naar huis. Wat ediejo stond lange tijd op plaats 6 of 7. Nu niet de boel omdraaien het was jullie alleen maar te doen om ediejo buiten de prijzen te houden. Dat is gefrustreerd bezig zijn. En daar moeten 13 finalisten onder leiden. Ik zeg wat een schoften om het zo te bedenken.Vervelend he dat de ex-crew met zulke dingen naar buiten komt!!!Er is dus wel gestolen door de crew dan kan je wel beweren van niet maar jou geloof ik niet. Dreigen met bannen omg je weet niet half hoeveel ip adressen ik tot mijn beschikking heb. (duizenden) Dan wordt het een dagtaak voor cj, Jij bent weer. |
Knul, hou op met tor te gebruiken. Just stop being a dickweed. Je hebt dit topic nu al vernaggelt met je gezeik. Als je exc rew zou zijn zou je lekker ergens anders gaan janken, met je hoofd.