Los bericht bekijken
Oud 10-05-2008, 07:29   #71 (permalink)
Nick2
Banned

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac Bekijk bericht
Wat, een Lian-Li leegtrekken en de complete inrichting veranderen? Doe maar eens een voorbeeld dan En ik ben er al anderhalf jaar mee bezig he, dus het ontwerp zit al behoorlijk lang in mijn hoofd
A.P. Versteeg - Waterkoud - Ediejo zijn je voor gegaan dus origineel ben je niet. En wat blackgoth betreft hoe ziek ben je in je hoofd als je goth in je nick name propt. En dan te bedenken dat hij nog nooit een mod heeft gemaakt. Ja, andere afzeiken dat kan blackgoth prima. Al jaren heb je problemen met ediejo. Dat je hem er overal bij moet halen. Zeker zwaar gefrustreerd kerel. Wat een stoere vent ben jij jo ga lekker onder je bankje liggen in Hilversum. Ga lekker zo door met zeiken dan weten we dat niet alleen het nkcm over en uit is maar CJ zo ook. Volgens mij had cj gewoon moeten stoppen. De overname door DIS is ook geen succes.Nog even een bommetje, tijdens het nkcm 2007 gingen er toch mensen met lege handen naar huis. En weet je wat zo vreemd is de crew van CJ nam wel prijzen mee naar huis. Volgens mij hadden ze die beter kunnen verdelen over de finalisten. In je eigen zak steken heet stelen. Ook daar heb ik een verklaring voor. Ediejo en CJ is water en vuur. Ediejo stond lange tijd op plaats 6 of 7 in de strijd om de titel nkcm. Dus als we alleen nummer 1 tm 5 prijzen geven dan valt ediejo buiten de prijzen. Desnoods nemen we als crew zelf prijzen mee en sturen we 13 man met lege handen naar huis.Hoe laag moet je zijn om zoiets te flikken. 13 finalisten met lege handen naar huis. En de crew zelf steelt prijzen.Wat een mooi uitgangspunt is dat zeg voor cj.
Nick2 is offline   Met citaat antwoorden