Discussie: [CIP] Amp
Los bericht bekijken
Oud 8-05-2008, 21:47   #31 (permalink)
aymeric

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackWhizz Bekijk bericht
Ff jouw post wat ingekort, maar schuren kan ik volgen, maar recht zagen is vooral van belang voor het eindresultaat. Dat polyester kan niet alles verbergen, en een keertje 1 mm ernaast kun je zo wegschuren met een erg grote korrel. Tuurlijk er gaat meer tijd in zitten, maar wat bij modden bijkomt is dat je er tijd in moet investeren voor een goed eindresultaat.

Zie het zo, als ik een muur ga schilderen, dan moet ik eerst een grondlaag hebben die van goede kwaliteit is, zo gauw ik op een slechte grondlaag ga schilderen dan krijg ik dus met de nieuwe laag verf meer kans op bubbeltjes/luchtgaatjes etc. En dan moet je meer bijschuren en kan je met het hele verhaal weer opnieuw beginnen.

Een goede basis is een beter eindresultaat.
maar volgensmij zijn mijn planken vrij recht of waar is hij niet recht dan? en met de polyester filler die ik momenteel heb kan je gaten tot 2 cm opvullen dus ook als mijn plank wat scheef blijkt te zijn kan ik het opvullen en netjes afschuren.

het schuren gaat btw erg gemakkelijk van het polyester filler. en al helemaal met een electrische schuurmachine. heb je wel eens met polyester filler gewerkt?

verder heb ik natuurlijk geen haast om hem af te maken dus neem wel de tijd voor dingen hoor:P

Laatst gewijzigd door aymeric : 8-05-2008 om 22:00.
aymeric is offline   Met citaat antwoorden