als dit project af is ziet mijn kast er uit als een gitaarversterker. dus wat ik met de planken heb gedaan (2 tot nu toe) is een opstaande rand aan de voorkant gemaakt zoals bij de echte marshall gitaarversterkers.
dit word helemaal bekleed met fiberglas en polyesterhars zodat het hard wordt en geen hout look meer heeft. aan de linker kant komt gewoon een dvd speler + 2 gaten voor ventilators. rechts gewoon mijn voeding en moederbord tray.
ik hoop dat het zo wat duidelijker is en anders hoor ik het wel.. ik hou mijn post's voortaan wel in het nederlands hier.
hier dan de update van vandaag.
een plank aan de voorkant gemaakt en de rand ook rond gemaakt. verder een deel gepolyesterd.
geschuurd totdat het ongeveer gelijk is. een aantal plekken worden nog opgevult met polyester plamuur maar ik wil het niet helemaal glad hebben omdat dat er niet zo mooi uitziet voor een gitaarversterker.
een betere manier om het vlak te schuren, daarna wel met schuurkurk en schuurpapiertje voor het fijne werk.
het einde van het modden vandaag, het gehele oppervlakte dat ik heb beplakt met polyester is nu op de zelfde hoogte maar nog niet valk(zoals de bedoeling). als mijn polyester binnen is ga ik de rest beplakken van de bovenkant.
close up van de hoek aan de voorkant van de kast. en het uitsteken van de planken.
ik moet de gaten voor de 2 fan's en de dvd speler nog goed uitmeten en aftekenen op de plank, daarna kan het uitgezaagd worden (niet door mij) en daarna ook beplakken met polyester.