Discussie
:
[CIP] Black Evil
Los bericht bekijken
1-05-2008, 17:41
#
51
(
permalink
)
geerolfski
UPDATE 5 (afwerking)
Hey, hier zijn we dan weer met
UPDATE 5
Om te beginnen heb ik het front afgewerkt. als eerste heb ik gedacht aan de fan controller en de DVD-drives. deze gaten heb ik eerst afgeteknd en uitgezaagd en daarna lekker bijgevijld.
daarna was het de beurt aan de bevestiging van deze onderdelen. maar eerst een foto van de case zonder front.
voor de bevestiging moest ik natuurljk eerst weer om staalplaat.
daarna heb ik de gaten voor de power- en resetbutton geboord en gevijld.
en daarna was het de beurt aan de fan die in de front moet komen.
hier nog een foto van het totaalplaatje van het front.
daarna was het de beurt aan de bevestiging van het front. dit doe ik met deze slotjes die je ook wel eens vind aan kistjes en dergelijke.
en deze bevestig ik met deze zelftappende vijsjes.
nu gaan we aan het verven. Ik heb in mijn garage een eigen spuitplaats geïmproviseerd (enkele lakens aan elkaar bevestigd
). eerst enkle shots van mijn beestje in de primer.
en dan eerst de binnenkant in het felrood zoals ik in een eerdere update vermeld had.
daarna alles afgeplakt om de buitenkant zwart te spuiten.
en nu aan het verven.
bleek nu dat de verf niet echt mooi uitkwam met de spuitbussen (zwart). dus ben ik naar de winkel geweest om een zwarte pot trimetal verf.
en ook bleek de rode verf af te bladderen. dus ook maar meteen een rode pot gehaald.
Ik ben dan begonnen alle verf te verwijderen en te schuren.
Om alles opnieuw te verven het ik dan maar ons compressortje uitgehaald.
en het aflakpistool.
opnieuw aan het verven.
en dan nu de hardware.
hier zit er al een deel van de hardware in de case, en zit de case zelf ook terug in elkaar.
hier alle hardware er in en gedeeltelijk gesleevd.
en dit heb ik achteraf nog gemaakt om de CCFL's die in de kast hangen te kunnen bedienen.
het is een bakje met de schakelaars in en ook als je goed kijkt een HDD-led
en als laatste nog een totaalbeeldje met de plexi er aan die ik gisteren weest kopen ben
en moest het je nog niet opgevallen zijn. ik heb geen case feet gebruikt maar wel van die bureau-wieltjes
hopelijk hebben jullie genoten van deze update.
normaal volgt nu nog 1 update als de WC er in komt want zoals je ziet is er in de bovenste case nogal wat plaats over.
greetz geerolfski en tot update's
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar geerolfski
Bezoek geerolfski's webpagina!
Zoek meer berichten van geerolfski