We gaan terug in de tijd: 23 Juni 2006. Carpento heeft toegang gekregen tot het forumgedeelte voor admins op CaseJunkies, en maakt zijn opwachting. Wat citaatjes uit dat topic:
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Carpento Hoewel ik eigenlijk gedurende mijn hele CJ loopbaan nooit de intentie ervoor gehad heb is het sinds vandaag zover, Carpento schijnt Super User te zijn
...
Voor mn gevoel gaat het erg snel. PcXperience 2005 staat nog helder in mn geheugen gegrift
...
Nog voor ik officieel mod was werd ik al door Pureoptical benaderd voor een review, en sinds die tijd is het naar mijn idee in een soort idiote stroomversnelling gekomen. Eerst mod op Software Junkies, later op Hardware Junkies, en toen de frontpage, terwijl het me eigenlijk niet zo lag.
...
En dan nu Pureoptical die aangeeft een SU nodig te hebben. Aanvankelijk heb ik me een beetje passief gehouden, denkend dat ik wellicht er niet echt geschikt voor zou zijn. Toen er een herhaling van die oproep kwam toch maar een balletje neergelegd, en dat werd opgepikt.
...
Hoe dan ook, ik hoop als SU nog meer aan CJ te kunnen bijdragen |
Bijna twee jaar geleden. De tijd is gevlogen. Nu dit bericht.
Ik heb besloten om mijn functies bij CaseJunkies neer te leggen.
Dat heeft meerdere reden die vooral liggen in de persoonlijke sfeer maar ook gevoed worden door de veranderingen die er achter de schermen plaats hebben gevonden.
Ik heb een toppositie op CaseJunkies nooit echt als doel gehad, het is me meer overkomen. Hoewel er vaker momenten zijn geweest waarop ik twijfelde over het aanblijven als admin heb ik nooit werkelijk de knoop doorgehakt om daadwerkelijk te stoppen. Dat moment kwam in feite in december 2007 alsnog toen het plan kwam om helemaal met CaseJunkies te stoppen.
Tegen de verwachtingen in is CaseJunkies toen overgenomen, en ik ben toen als beheerder aangebleven om een en ander in goede banen te leiden. Toen al heb ik aangegeven naar een passieve rol te willen, hooguit een adviserende functie. Dit omdat het onderhouden van CaseJunkies veel energie gevraagd heeft, veel tijd gekost heeft. Verder is door bepaalde ontwikkelingen in de afgelopen periode mijn motivatie minder geworden en mijn interesses zijn ook verschoven naar andere gebieden. Ik wil mijn tijd dan ook deels aan andere zaken besteden.
Zonder al te veel op details in te gaan, in de afgelopen periode is gebleken dat die gewenste invulling van mijn taken niet realistisch was. Dat heeft me doen besluiten om mijn functies in het geheel neer te leggen. Overigens blijf ik openstaan om indien nodig op verzoek advies te geven aan de nieuwe leiding van CaseJunkies vanuit Dolphin Internet Services.
Ik ben bijna twee jaar SU geweest. Dat is verantwoordelijk werk, dat heeft zijn leuke kanten, maar natuurlijk ook mindere. Ik heb mezelf in bepaalde dingen beter leren kennen. De samenwerking met vele anderen heb ik buitengewoon prettig gevonden.
Het ga jullie allemaal goed. Ik weet zeker dat ik hier regelmatig zal komen, al was het maar om mijn CIP bij te werken, daar wil ik binnenkort ook weer eens wat vordering mee maken.
Adios !