Ik vind ook dat AN verre van een overbodige luxe is, zeker aangezien CJ bij mijn weten een forum/site is waar zowel Belgen als Nederlanders zitten. Ikzelf weet van mezelf dat ik weleens rare zinsconstructies heb of zinnen maak die eigenlijk 3 of 4 zinnen lang zijn. Ik doe mijn uiterste best om daar op te letten maar het gebeurd wel dat dat iets minder is, zeker als ik moe of niet geconcentreerd ben. Vind het ook niet meer dan normaal dat moderators daar eens een opmerking over geven, dan heb je zelf ook meteen door van "inderdaad ja, daar ging ik stevig de mist in

!".
Waar ik dan weer niet tegen kan zijn van die reacties als (ik citeer): "je bent student informatica, leren ze je geen Nederlandse Taal meer op school ? Man man, zoveel spelfouten zijn echt niet nodig." met dan nog een discussie erbij en dan blijken er maar 3 foutjes in een hele tekst te zitten. Ik wil daar niemand absoluut niemand mee aanvallen, en mijn excuses dat ik nu net dit als voorbeeld neem. Wat ik maar wil zeggen is dat het dan uiteindelijk de taak van de moderatoren is om daar een opmerking over te geven(en dat is ook van toepassing op off topic gaan e.d.) en dat het voor andere leden niet nodig is om daar dan (nogeens dieper) op in te gaan want dat komt soms irritant over.