Discussie: [CiP] Viper
Los bericht bekijken
Oud 5-04-2008, 18:06   #10 (permalink)
brammie65

brammie65's schermafbeelding

Standaard

Thx allemaal, maar om eerlijk te zijn, de grootste troef moet nog onthuld worden. Misschien zullen leden van InsideGamer wel al iets kunnen vermoeden... (Ja dat was een tip XD ). En wat zal ik zeggen over Overkill... Ik vond het best wel een goede samenbrenging van ideeën, maar er zat gewoon te weinig potentieel in om echt goed te worden. Het was ook me eerste, maar ik denk niet dat hij nog ooit zal verder afgewerkt worden, want er waren immens veel kosten aan al de electronica die erin moest. Alleen voor de leds die erin moesten had ik al 40€ nodig om het goed te doen zoals ik wou. Deze wordt wel wat meer budgetvriendelijker, en de bedoeling is toch wel om hem klaar te hebben tegen de release van Spore (5 september 200, of toch zeker tegen tBCL 2008. Overigens heb ik nog een klein probleempje met het vinden van echt dik aluminium. Ik zou een stukje van 5cm op 5cm van 4 à 5mm dik nodig hebben. Misschien eens kijken in school, of er geen restjes te vinden zijn . En wat vinden jullie trouwens van de naam? Ik vind hem wel mooi klinken, maar toch een klein beetje onorigineel. Weten jullie trouwens waar ik het lettertype waarin de letters Viper en SRT 10 geschreven zijn? Alvast bedankt, voor de positieve feedback .

Edit: Straks (iets na 10 uur) komt er nog een update(je), waarin het frame voltooid zal zijn. Ben nu nog volop bezig, maar binnen 2 uurtjes zou het wel moeten af zijn.

Laatst gewijzigd door brammie65 : 5-04-2008 om 18:09.
brammie65 is offline   Met citaat antwoorden