Los bericht bekijken
Oud 29-03-2008, 16:15   #39 (permalink)
realiks

Standaard

Update

Na de foutjes te hebben weg geschuurd uit de laag primer kon ik beginnen painten. Ik heb ongeveer 1 uur en 30 min zitten schuren om alles terug goed te krijgen uiteindelijk is het gelukt. Als dat schuren komt met een flink pak stof dus heb ik met een natte vod al het stof uit en van de case gehaald om een beter resultaat te bekomen. Dit is de eerste laag Het kleur moet nog flink verdonkeren maar omdat ik een witte primer er heb opgezet ziet het er lichter uit. Er volgen zeker nog 2 lagen dan zal het rood goed zijn.

Nog snel even een fototje van hoe de case eruitzag met de primer. Ik heb de ruimte zo stofvrij mogelijk gemaakt omdat de verf nogal kleeft en 18 uur moet drogen.

De verf: gisteren naar de gamma geweest achter verf. Het rood laten maken naar mijn eigen smaak. Ook nog een potje alu grijs meegenomen voor tussen de rode strepen.

De tools: de meeste mensen gebruiken een spuitbus ik probeer het met borstel en rol. Krijg je een beter resultaat? hangt er van af ik heb bijna geen enkele druppel. Maar iemand die wat overweg kan met een spuitbus kan ook een mooi resultaat bekomen.

Het kleur: Rood donker rood. Het mocht nog ietsje donkerder zijn maar ik kan er al meeleven.

sidepanel: het sidepanel een eerste laagje gegeven enkel de voorkant. Dit moet nu eerst drogen dan kan ik de achterkant doen

inside

enkele foto's van de binnenkant van de case.

Buitenkant

foto's van de buitenkant van de case. De onderkant moet nog worden gepaint maar dat is voor de volgende keer.

dat was het.
realiks is offline   Met citaat antwoorden