Los bericht bekijken
Oud 27-03-2008, 15:18   #1 (permalink)
SupReme

SupReme's schermafbeelding

Standaard Pixels flikkeren bij zwarte browser.

Nou mensen, ik kan veel oplossen in het software en hardware wereldje, maar dit gaat me te boven...

Als ik soms zit te surfen, en ik kom op een website met een zwarte achtergrond (Zoals casejunkies, of tweakers.net frontpage) begint ineens een pixel of 15 te flikkeren naar groen. Dus van groen naar zwart weer naar groen etc.

Als ik de browser, Firefox 2.0.0.13, wegklik, of minimaliseer is het weg. Maximaliseer ik weer dan begint het weer te flikkeren, soms op dezelfde plaats soms op een andere.

Nou zou je zeggen, zwart is het probleem... Niet dus, Als ik game, of gewoon een zwarte achtergrond maak in paint/photoshop/weetikveelwat gebeurt er gewoon niks, hoe vaak ik het ook doe.

Firefox dan het probleem? Herinstallatie is geen oplossing, mischien de drivers dan? Helemaal er vanaf geknikkert, schoongemaakt met behulp van driver cleaner, en opnieuw gedownload en erop gezet. Nee, weer niet...

Als _iemand_ ook maar enige (desnoods stompzinnig, i dont care) idee heeft, graag!

PS: Het gebeurt ook in Internet Exploder...

EDIT: Even printscreen gemaakt, maar op printscreen is het niet te zien, hoewel het wel grappig is, is dat als ik de printscreen naar de juiste hoogte beweeg, hij weer begint te flikkeren.

Laatst gewijzigd door SupReme : 27-03-2008 om 15:28.
SupReme is offline   Met citaat antwoorden