Modden wordt steeds minder uniek. Toen ik met mijn centurion in ala 2004 een modje bouwde was dat nog uniek en iets om trots op te zijn. Als je vandaag nog uniek wilt zijn dan moet je iets supergeks doen.
Ik had het veel beter gevonden als modden beetje underground bleef.
Verder is er veeeeel en veeeeel meer premodden hardware beschikbaar. Handig opzich maar het wordt wel minder uniek hierdoor.
Ook vind ik het jammer dat de gesponsorde modders vaak de spotlights bezet houden. Dat geeft de gewone modder minder kans om mee te strijden, Voor een gesponsorde modder ala tribal overkill is er geen budget en heeft hij al het gereedschap. Dat werpt zijn vruchten af... het is wel erg mooi maar je kunt er gewoon niet tegen concureren.
Ik vond de oude casemods gewoon mooi. BlackCrowns casemods vind ik vandaag nog steeds het mooist. Dat is pas "hand made"
EDIT:
Wat Azariel zei, daar ben ik het deels mee eens. Vooral het creativiteit en initiatief gebeure.
Kijk creaiviteit is er niet meer, er zijn zoveel mods vandaag de dag die op elkaar lijken. Men neemt de moeite niet om iets te bedenken, maar aapt gewoon een ander na.
Een window + paar fans en een fancontroller vind ik geen casemodden meer.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi
Laatst gewijzigd door unstable : 26-03-2008 om 23:16.
|