Los bericht bekijken
Oud 26-03-2008, 06:18   #63 (permalink)
Ediejo
Banned

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac Bekijk bericht
Als je het allemaal zo vreselijk vindt, waarom post je hier dan nog? Je maakt best leuke mods, maar om nou te denken dat jij de grote publiekstrekker van Casejunkies bent vind ik een behoorlijk arrogante gedachte. En als jouw mods echt zoveel mensen aantrekken, waarom is je eigen forum dan zo dood? Na de ellende met het eerste NKCM heb je hoog van de toren lopen blazen dat je nooit meer op CJ zou posten, een jaar later kwam je terug en heb je kort daarna volgens mij wederom lopen roepen dat we het zonder je moesten doen en toch ben je hier nu weer aanwezig? Het enige wat jij zoekt is aandacht om je enorme ego mee te strelen en als je die niet krijgt ga je lopen rellen, niet? Je bent net een soort casemoddende Paris Hilton...
Mijn forum is dood, so what. tBCL vind ik belangrijker en dat is niet dood. En als we het gaan hebben over van de toren blazen....

NKCM 2007 hoofdsponsor Coolermaster. Geen prijs van gezien tijdens NKCM.
Geldprijs voor de nummers 1 tm 3 die moet ik nog beuren. Dus laten we op houden met hoog van de toren te blazen.

Dat kunnen ze bij CJ stukken beter dan ik. Wat stonden er een hoop onwaarheden op de FP van CJ live. Over de te winnen prijzen tijdens het NKCM. Zo nu jullie weer als we toch gaan gooien met modder doe ik graag mee.

Laatst gewijzigd door Ediejo : 26-03-2008 om 06:25.
Ediejo is offline