Los bericht bekijken
Oud 24-03-2008, 19:11   #13 (permalink)
fr3z

Standaard

UPDATE 1 !

Ten eerste bedankt voor jullie tips

Ik ga het van de week proberen en als het niet lukt ga ik een soort strip kopen die ik om die rand heen doe.

Maar 't volgende: Ik had mesh, een fan, IDEE kabel en zo'n wiregrill besteld. Ik had bij die paar spullen gezien dat het 1/3 werkdagen zou duren voordat hun die dingen binnen zouden hebben vanaf de leverancier. Daar zat ik opzich niet zo mee, maar kwam er vanochtend achter dat het iets langer gaat duren voordat die fan binnen is. Namenlijk 14 werkdagen. Daar ben ik dus niet zo blij mee en ga morgen bellen of ik mijn order nog stop kan zetten.

Het ging mij om die mesh. Maar op de AC Ryan website staat dat hun ook een soort opslag hebben in R'dam en je daar ook heen kan. Dus daar ga ik eerdaags maar ff naar toe..

Dit was 't slechte nieuws nu het goeie!!! (tromgeroffel)

Ik heb gister een AMD X2 6400+ besteld en een Artic 64 CPU cooler (weet ff niet meer hoe hij helemaal heet ) en die zal ik morgen of overmorgen wel krijgen.

Hier van de week meer over.

Tot mijn volgende UPDATE!