Los bericht bekijken
Oud 24-03-2008, 14:22   #60 (permalink)
Demoniac
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ediejo Bekijk bericht
Dolphin-IS is ook eigenaar van Techzine. Op Techzine ben ik jaren geleden gebanned. En mijn vraag aan Coen was of die ban weg kon. Daar moest Coen nog even over denken (maanden) Mijn argument was toen tegen Coen. De voordeur van Casejunkies is ook de voordeur van Techzine. Ik zat ermee dat ik wel mijn werk op CJ mag posten maar op Techzine mag ik niet komen. Zeker nu CJ commercieel is en er geld mee verdiend wordt. Ben ik van mening dat het krom is bezoekers naar mijn topic te trekken. Waardoor CJ centen verdient. Maar de andere deur van Techzine mag ik niet. Ik heb toen tegen Coen gezegd oké prima ik mag wel een bijdrage leveren aan dolphin-IS. Dat vind ik zo krom als de pest vandaar dat ik besloten heb om niet meer te posten in mijn worklog op het forum van CJ. Dat is iets heel anders dan wat jij zegt. Gerard.
Als je het allemaal zo vreselijk vindt, waarom post je hier dan nog? Je maakt best leuke mods, maar om nou te denken dat jij de grote publiekstrekker van Casejunkies bent vind ik een behoorlijk arrogante gedachte. En als jouw mods echt zoveel mensen aantrekken, waarom is je eigen forum dan zo dood? Na de ellende met het eerste NKCM heb je hoog van de toren lopen blazen dat je nooit meer op CJ zou posten, een jaar later kwam je terug en heb je kort daarna volgens mij wederom lopen roepen dat we het zonder je moesten doen en toch ben je hier nu weer aanwezig? Het enige wat jij zoekt is aandacht om je enorme ego mee te strelen en als je die niet krijgt ga je lopen rellen, niet? Je bent net een soort casemoddende Paris Hilton...
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline