Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpento Zo, daar is uw levende forumbug dan maar. Die gaat ook nog eens met verwijten lopen gooien, want de pot verwijt de ketel hier duidelijk dat 'ie zwart ziet.
IK ben namelijk ook via PB bereikbaar, en dat ik daar nog niet op gereageerd heb komt omdat ik ook nog iets van een real-life leven heb. Wat mij betreft is het voldoende om mijn reactie daar even af te wachten. Niettemin, je zei in je topic dit:
Ik moet bekennen dat ik wat verkeerd gelezen heb, ik dacht dat je schreef 'Nee, ik ga er NIET verder mee' maar dat NIET stond er dus niet. Da's my bad, en als je dat topic open wilt: dat is intussen weer gebeurd. Ik ben ook maar een mens, en die ziet ook weleens dingen staan die er in werkelijkheid dus niet zo staan.
En verder: PM's stuur ik in de regel als ik dingen zonder verdere aankondiging wijzig, dat was nu niet het geval, er stond immers een sluitmessage. |
Ik had je een pm gegeven terwijl je online was, je was een half uur later of dus dacht ik dat je er niet op wilde reageren.
Ik was er ook niet mee eens dat deze topic werd gesloten want ik had deze oude kast tekoop op heel veel forums met de een link van The return of the Yeong Yang Cube.
Ik dacht zo weer een hoop mensen hierheen te slepen maar die mensen zien ineens dat het topic gesloten is

jammer.
Maar laat verder maar, het is goed zo succes