Los bericht bekijken
Oud 24-03-2008, 07:24   #57 (permalink)
Ediejo
Banned

Standaard

[quote=Carpento;215473]Waarom zou dat een nadeel zijn dat het nu 'commercieel' is ? Het gaat mij om bepaalde dingen delen met anderen, niet om rijk worden. Dat daar anderen beter van worden zie ik niet zo als een punt eigenlijk, maar als jou dat niet zint, ook prima.

Je voelt je nog al aangevallen Gerard!

Citaat:
Ga je ook niet naar de supermarkt omdat men daar geld wil verdienen? Als blijkt dat er ergens behoefte aan is dan is daar misschien ook wel centen mee te verdienen. Sterker nog: als ergens géén behoefte aan is zul je er zeker niks aan verdienen. We hadden de keus: de tent opdoeken, maar toen liep jij ook te wenen dat het zonde was. Nu gaan we door en is het ook niet goed. Lekker motiverend
Een internetsite vergelijken met een supermarkt. Niet echt slim of wel Gerard. In een supermarkt koop je eten. En dat heb je als mens nodig om van te leven.

Ik heb inderdaad gezegd dat het zonde was om de boel op te doeken. Maar ik heb niet gezegd dat het verstandig is om het over te doen aan Dolphin-IS. De zelfde club als Techzine. Waren jullie niet eerst water en vuur Techzine en Casejunkies?

Citaat:
En ja, dat doe je als bedrijf best goed als je modders een platform wilt blijven bieden voor hun bezigheden. Ik vind het bekrompen dat daar geen geld aan verdiend zou mogen worden. Als je dat niet zint: niemand verplicht je om hier te komen, je mag ook gaan. Dat heb je ook aan Coen beloofd trouwens, en dan verwijten dat hij zijn beloftes niet nakomt...
Nu maak je mee weer boos kerel dat heb je al een keer eerder gedaan door me vriendin uit te schelden. Toen ik verhaal wou komen halen in Buurmalsen werd je ineens poeslief door de telefoon een bood je je excuus aan want je was een angsthaas dat zijn je eigen woorden. Ik geef je 1 advies bemoei je niet met wat er tussen Coen en mij is. Maar aangezien je nu als eerste de vuile was heb buiten gehangen. En als je wat in de wandelgangen hoor Gerard neem het dan goed op en bedenk je 10 keer voor je er wat over post.

Als je zo nodig Coen erbij moet betrekken dan moet je ook ff zeggen wat er loos is. En aangezien je dat niet doet doe ik het maar.

Dolphin-IS is ook eigenaar van Techzine. Op Techzine ben ik jaren geleden gebanned. En mijn vraag aan Coen was of die ban weg kon. Daar moest Coen nog even over denken (maanden) Mijn argument was toen tegen Coen. De voordeur van Casejunkies is ook de voordeur van Techzine. Ik zat ermee dat ik wel mijn werk op CJ mag posten maar op Techzine mag ik niet komen. Zeker nu CJ commercieel is en er geld mee verdiend wordt. Ben ik van mening dat het krom is bezoekers naar mijn topic te trekken. Waardoor CJ centen verdient. Maar de andere deur van Techzine mag ik niet. Ik heb toen tegen Coen gezegd oké prima ik mag wel een bijdrage leveren aan dolphin-IS. Dat vind ik zo krom als de pest vandaar dat ik besloten heb om niet meer te posten in mijn worklog op het forum van CJ. Dat is iets heel anders dan wat jij zegt. Gerard.

Zo nu weet iedereen die het wil weten wat er loos is tussen Dolphin-IS cq Coen en mij. Was erg dom van je Gerard om ook maar iets te zeggen over Coen en mij. Dat was tussen Coen en mij...............

Dit is de tweede keer dat je in de fout gaat kerel. Eerst schelden over me vriendin en nu je eigen bemoeien met iets wat tussen Coen en mij is..............dom dom dom.

Laatst gewijzigd door Ediejo : 24-03-2008 om 07:28.
Ediejo is offline