Hallo allemaal,
Ten eerste ik ben nieuw hier ik heb de regels enz. gelezen maar ben nog steeds niet 100% duidelijk of ik dit topic nu op de juiste plaats open.
Zo niet het vriendelijk verzoek deze te verplaatsen.
Wat over mezelf, ik ben Thieme 18 jaar en woon in Venray.
Ik ben mij een beetje gaan interesseren in casemodden toen ik allemaal mooie bouwsels tegen kwam op deze en andere sites.
Ik zal wat Pics van mijn eigen mini Casemod posten maar eerst een beetje uitleg.
Mijn case is de Cooler Master Centurion 5
even een beetje kort de overige hardware,
E6750, MSI P35 Neo-F, Ati X1950Pro, 2 GB 667mhz geheugen.
Wat heb ik gedaan: Ik heb een kant en klaar window gekocht (slecht he

)
Ik heb er een paar ledfans in en aangesloten op een Zalman MFC1 fancontroller, ik heb een andere processorkoeler gemonteerd de Scythe Mine ook met een ledfan
Verder heb ik 4×10cm CCFL
Het enigste wat ik echt aan de kast zelf verandert heb is dat ik de hardeschijf bay verwijdert heb
en mijn HD hangt nu in zo'n bracket in een 5.25 slot achter een 120mm fan
die daar zit met behulp van een Scythe Kama Bay.
Oja alle ledfans zijn van AC ryan en nu heb ik met die dualpower feature alle leds daarvan aangesloten op een van die schakelknoppen op de fancontroller en de CCFL's op de andere schakelknop
Nu de foto's (eindelijk

)
ik wil er
ooit (vandaar geen CIP)
nog wat dingen aan veranderen
wat ik dan wil gaan doen is met stukken aluminium wat lelijke plekken verbergen zoals de onderkant, de zijkant van voeding, de zijkant van de 5.25 drives, de voorkant (aan binnenkant) en nog een plaatje maken waar ik nog wat kabels achter kan verstoppen dus van de onderkant van de 5.25 inch drive bay naar onder.
Verder wil ik dan wat gaten hier en daar zagen om kabels doorheen te kunnen doen en ik wil een nieuw frontje maken op mijn fancontroller
(hier was laatst een stuk vanaf gebroken na het maken van de foto's)
weet trouwens iemand of ik die ledjes van de fancontroller kan verwijderen/afknippen o.i.d. want ik kan die niet uitzetten en is echt irritant.
Edit: Ik ga trouwens mijn kabels nog wat customizen want ondanks de modulaire voeding is het nog steeds een rotzooi
Last but not least ik ben van plan om als alles klaar is mijn kast te laten poedercoaten
Ik hoop op veel tips en opbouwende kritiek.
Greetz Thieme