Discussie: [CIP] Spiration
Los bericht bekijken
Oud 20-03-2008, 16:11   #1 (permalink)
PsychoBram

PsychoBram's schermafbeelding

Standaard [CIP] Spiration

Ik ben al een tijdje op dit forum actief, maar eindelijk begin ik met mijn eerste mod! Het is een simpele mod, ik ga niet te veel aanpassen.
Ik maak alleen een Window erin, stop er CCFL's in en nieuwe Fan's.
Misschien pas ik nog een keertje iets aan als ik iets tegen kom om aan te passen.
Waarom ik deze naam gekozen heb? Eigenlijk geen idee :P
Mijn Case is van het merk Spire, en toen kwam ik op een of andere manier op Spiration
Mijn Case:

Dit heb ik al besteld maar is NOG niet binnen.

92MM AC Ryan Fangrill Classic

Zalman ZM-F1GL, 1 keer 80MM en 1 keer 92MM

Deze is bij de meeste wel bekend, de Zalman ZM-MFC1.

en 2 keer 30CM blauwe CCFL's van Revoltec.

Hier dan de Hardware die erin zit. Toen ik de PC kocht had ik geen groot budget omdat ik nog niet werkte. Dus het is een budget PC. Als ik het een keer nodig vind, iets te upgraden, dan doe ik dat misschien wel. Ik heb het hardst op de Case bespaart, daar heb ik nu wel beetje spijt van

Case: Spire BlackFin IV
Voeding: Be Quiet Straight Power, 400 Watt
Moederbord: MSI K9N4 ULTRA-F
CPU: AMD Athlon 64 X2, 5600+
Grafische Kaart: Sapphire Radeon X1950 Pro, 256 MB
Geheugen: Corsair ValueSelect, 2048 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz, 2 x
HDD: Seagate Barracuda 250 GB
DVD-RW: 1x een NEC brander, en 1x ??

Ik vond het niet mooi dat de DVD-drive wit/beige was. Dus hier moest ik wat aan doen. Ik ging hem ook zwart maken.

Helaas had ik nergens in huis mat zwart, dus dan maar met hoogglans proberen.
Mam dacht dat het beter was om het frontje eerst alleen met thinner schoon te maken. Dus dit had ik gedaan. Toen begon ik met spuiten. Dit is het resultaat na de eerste keer.

Dit was nog goed gelukt. Behalve bij het DVD logootje en bij het Eject knopje.
Dus nog een keertje gespoten. Helaas ging dit niet zonder problemen
De verf was een beetje uitgelopen of de lade (iets te dik gespoten) En er zat was vuil op, blijkbaar had de hond erbij staan hijgen :/
Hier het resultaat. In het echt zie je er bijna niks van. Maar door de flits zie je het allemaal erg goed.

Hier zie je er goed dat het hoogglans is. Maar ook dat valt in het echt niet zo op.

Uitgelopen verf

Hier ingebouwd en beetje onduidelijk, maar de uitgelopen verf valt niet zo erg op.

Ik heb ook al het window getekend, en de vriend van me ma heeft het geprobeerd uit te zagen. Helaas is dit een beetje erg scheef gegaan
Dus moet ik nu een boel gaan vijlen, totdat alles weer recht is.

Hier window afgetekend.

De rest van het Sidepanel afgeplakt, om beschadigingen te voorkomen.

En hier het resultaat van het uitzagen
Erg slecht gezagen! 3 of 4 keer uitgeschoten, en de rechte stukken zijn gewoon scheef! maar de delen waar hij uitgeschoten is ga ik gewoon plamuren, en dan goed bijvijlen. *ook onderin bij die gaatjes ga ik 2 rijen gaatjes dichtplamuren.*

Laatst gewijzigd door PsychoBram : 20-03-2008 om 16:14.
PsychoBram is offline   Met citaat antwoorden