UPDATE 1.4
De kast is nu helemaal in elkaar gelast. nu komt het op het afwerken aan. schuren schuren en nog eens schuren.
eerst even de foto's
(foto's) zijn niet zo heel erg duidelijk, de flits weerkaatst te veel op de kast.)
Een foto van de voorzijde. met twee van de drie ventilators erin om een beetje een beeld te geven.
De nieuwe ventielators zijn nog onder weg..
De volgede foto is de "ophanging" van de dvd spelers en harddisks te zien. uiteraard van RVS. de hd's hangen voor een ventilator, dus goede koeling.
niet echt heel duidelijk. dit is de ruimte voor de voeding. er was nog zoveel ruimte over dat ik besloten heb om hier ook maar voor te bereiden om HD's te plaatsen, ook deze hangen voor een ventilator.
Op deze foto is de scheidings plaat tussen de voeiding en de rest van de pc.. te zien, zoals je ziet is die plaat helemaal dicht. de bekabeling gaat via de voeding ruimte achter de moederbord langs. zodra de voeding er is, wordt het wel duidelijk,
de achterwand is op de volgede foto te zien.
de gaten is bedoeld voor de koeling voor de achterzijde van de moederbord.
Even een totaal plaatje. van de linkerzij aanzicht. plaaten heb ik al grof voorbewerkt.
Dilemma. ik wou eerst gaan polijsten. probleem, ik heb een stukje proef gemaakt. de krasjes in het materiaal is niet volledig weg te poesten, en ten tweede vind ik het toch een te glimmend geheel worden.
ik ben momenteel met schuurpapier in de weer, om alles in 1 dezelfde richting te schuren. krijg je als het ware allemaal streepjes.
snel weer een update..
GSUS