Los bericht bekijken
Oud 8-03-2008, 12:22   #14 (permalink)
Carpento

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Ik zie ook wel wat puntjes voor verbetering (een iets kleiner lettertype zou van mij ook best mogen !) maar ik denk ook dat het niet slecht is zoals het nu is.

Dat Google Ads intussen een nare bijsmaak krijgen: wat moeten wij daarmee ? Het is een prima manier om te adverteren, we hebben het uiterlijk ingepast in de layout van CaseJunkies, en ik zie ze niet zomaar verdwijnen.

Waarom zou het forum móeten getuigen van design ? Dat was het oude forum net zo min IMHO, en dat was nog eens flink brak vanwege de wijzigingen die er in aangebracht waren, precies om het niet full-screen te hebben. Met de almaar groeiende resoluties van tegenwoordig is het wél full-screen presenteren veel beter, anders wordt maar de helft van je scherm gebruikt. Wil je dat zelf graag, resize dan je browservenster. vBulletin schaalt netjes mee, tot op zekere hoogte.

Het design is redelijk standaard gehouden op basis van de standaard template van vBulletin. Geen idee waarom dat jaren 90 zou moeten zijn. Dat is eenvoudig maar functioneel. En als het wel of niet bold zijn van een tekst het grootste probleem is, dan zeg ik: mooi, dan zijn er kennelijk geen echte problemen meer.