Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terw_Dan Tja, maar jij weet natuurlijk net als ik dat dat vanalles kan zijn (zelfs m'n 'kast' die ik op x-mass 2007 bij me had zou je kunnen zien als casemod :P).
Maar goed, willen ze nog voorrondes houden, dan wordt het wel krap ben ik bang. |
Ze hadden gewoon met een antwoord moeten komen. Zeker toen Coen poste dat ze in vergadering gingen. Dan is het wel zo netjes om met een antwoord of een uitslag te komen. Een jaar overslaan is geen schande i.m.o. Je kop in het zand steken en niks meer zeggen kan ik niet zo waarderen en ik denk meerdere met mij.......................................Er zitten toch wel wat casemodders op een antwoord te wachten, denk ik. Ik vind het niet netjes van CJ om iedereen maar te laten wachten wat ze nu eens gaan doen met het nkcm. Kom naar buiten met een antwoord of het nu wel of niet door gaat maak eens een besluit. Dit is zo f*****g zwak en onprofessioneel gedrag……………………… Laat ze maar wachten is dat de nieuwe slogan van CJ? Coen?? Geen flame laat ik dat er ff bij zetten. Ik vind het alleen raar dat het nieuwe cj zo omgaat met iets groots al het nkcm. Duidelijkheid naar je leden en bezoekers is toch niet zo moeilijk…………