En weer een update
Aan de Xpeaker zaten witte kabels, geen gezicht in een verder zo zwart mogelijke kast.
Het resultaat na 2 mtr krimpkous en een verfbrander
Alle hardware uit de oude pc overgezet. Deze kast heeft achter het rechter paneel en de moederboard plaat 1 cm ruimte. Ideaal om die altijd veel te lange voedings kabels achter te verbergen.
Gelukkig zit in de rechter plaat geen venster
Wel even alles met plakbeugels vastgezet.
Sata kabels heb ik onder het HD rek door laten lopen, hoe meer kabels uit het zicht hoe beter. Dat blijft het nadeel van een window, je moet de binnenkant van je kast ook opruimen
Een draadloze muis is heel erg leuk, maar die dongle steekt nogal ver uit je usb poorten, en als je regelmatig lanparty's bezoekt, zit je altijd met die dongel los in je broekzak oid.
Let even op links bovenaan in beeld.
Ik heb dus een slotplaat met USB aansluiting gesloopt en de losse USB poort op lange afstandsbussen binnen in de kast gemonteerd. Dankzij het venster is de ontvangst prima.
De losse kabel bij de 12cm fan is de voedingskabel voor het zijpaneel.
En zo ziet het er dan in close-up uit
2 blauwe 12cm fans verlichten het geheel.
De Xpeaker is in het bezit van een blauwe led-vu meter, en verder zijn alle leds vervangen door blauwe versies, inclusief die in de DVD brander en de diskette drive. (ja, ik ben nog een van die gasten die een diskette drive een onmisbaar onderdeel van een pc vinden

)
En tot slot uiteraard de eye-candy, het eindresultaat. Ik ben er zeer tevreden over al zeg ik het zelf.
Bij mijn nick heb ik de omtrek uitgevreesd, en de letters zelf met een grover freesje mat gemaakt. Daardoor krijg je dat leuke lijnen effect bij Sakura.