Discussie: [CIP] übercase
Los bericht bekijken
Oud 13-02-2008, 22:18   #14 (permalink)
kalf

Standaard

Ik dacht het al nadat ik had afgesloten, niet dat ik het express doe... En blijf erbij als je afkomt met de commentaar
Citaat:
Maar buiten dat... je bent student informatica, leren ze je geen Nederlandse Taal meer op school ? Man man, zoveel spelfouten zijn echt niet nodig. Lees je tekst eens een keer door voor je nog eens wat post.
en zeker die "zoveel spelfouten" terwijl we er 2, hooguit 3 vinden, vind je dan zelf niet dat je toch minstens een beetje overdrijft?

En over die über staat helemaal bovenaan dat ik met die naam ook echt niets bedoel... Denk ook niet dat het geweldig gaat worden ofzo, weet zelfs van mezelf dat het niet helemaal geweldig gaat worden. Maar dat is nu gewoon de naam die ik gekozen heb omdat dat iets is wat we op school al zwanzend zeggen dus vandaar...

Ik weet ook wel dat jouw projecten stukken beter zijn dan de mijne, maar niet iedereen heeft de ervaring en het materiaal dat jij hebt. Wij proberen ook maar wat... En bij de ene gaat dat beter dan bij de andere en ik ben nu bij die mensen waar het iets minder goed bij gaat ja dat is een feit. Maar ik probeer ook maar te roeien met de riemen die ik heb... Want ervaring kan je niet kopen, dat moet je opdoen en uit je fouten leren voor zover ik weet. En heb niets tegen kritiek of slechte commentaar, dat hoort er bij en daar kan je uit leren. Maar dan heb ik ook graag wel iets waar ik iets uit kan leren weet je, het is de maniet waarop je iets brengt dat al veel doet... Zo is iets in de stijl van "dat USB gat! OMG!" is makkelijk gezegd, maar iets in de stijl van "Dat USB-gat ziet er nu ook niet bepaald geweldig uit he, misschien kan je het eens zo of zo proberen" daar heb ik nog iets aan... En nee dat is niet aanvallend bedoeld, ik weet ook wel dat jij echt weet waar je over praat maar die eerste commentaar was gewoon een beetje in het verkeerde keelgat gechoten bij mij...