Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frenkie Tja, wat Carpento daar zegt, slaat de spijker op zijn kop. Een MDF kast om alles heen, wat doe je dan nog met die twee frames? |
Daar heb ik de uitleg al over gegeven, weet ook dat het niet veel nut heeft, maar dat blijft zo.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frenkie Dat je hout bewerkings skills op zijn zachts gezegd zeer mager zijn ( dat USB gat! OMG! ) / |
1. ja mijn houtbewerkingsskills zijn niet geweldig(heb 2 jaar metaalbewerking gehad, hout had ik dus nergens voor nodig.
En 2. dat is niet zichtbaar bij die case dus waarom afwerken? E
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frenkie Maar buiten dat... je bent student informatica, leren ze je geen Nederlandse Taal meer op school ? Man man, zoveel spelfouten zijn echt niet nodig. Lees je tekst eens een keer door voor je nog eens wat post.  |
Dan moet jij me maar eens vertellen waar je "al" die fouten vindt? Vijlen heb ik inderdaad met "ei" i.p.v. met "ij" geschreven (had ik ook al wel gezien) en heb ergens gehongen i.p.v. gehangen gezet. Verder mag je gerust mijn teksten uitpluizen, maar als je dan toch spreekt over "zoveel fouten" geef me dan gerust nog een lijst met grote fouten die ik gemaakt heb... Dan heb ik er nog iets aan. Commentaar geven zonder argumentering is makkelijk natuurlijk.