Los bericht bekijken
Oud 11-02-2008, 17:18   #10 (permalink)
sukkeltje456

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel Bekijk bericht
Dat het vreemd voor jouw is, betekend niet dat het ook vreems is voor de rest hier

Vbulletin is verre van vreemd voor de meeste mensen denk ik zelf, aangezien het volgens mee 1 van de meest gebruikte forum systemen is voor professionele sites. Oftwel, sites waar daadwerkelijk wordt betaald om een forum systeem te gebruiken, niet een gratis variant van phpBB (en om eerlijk te zijn werkt IPB dan nog beter dan phpBB, zowel voor de gebruiker als de admins, vind ik tenminste )

voor mij is vBulletin helemaal niet vreemd. Ik heb het een tijdje geleden voor het eerst ontdekt en ik weet nog dat het een hele aanpassing was om dingen in vBulletin te vinden. Nu kan ik er wel goed mee overweg. Maar ik weet dat heel veel mensen vBulletin niet kennen en dat dat ook mensen afschrikt bij het registreren.

dusja... het is mischien handiger voor ons, maar de iets minder ervaren gebruikers hebben het dan wel weer moeilijk.

@carpent: zoals ik hier boven al zei, je gaat veel bezoekers verliezen omdat niet iedereen zo ervaren is op het internet als de meeste hier.

maarja...ik begrijp jullie punt wel hoor dus gooi hier maar een slot op
sukkeltje456 is offline   Met citaat antwoorden