Update 4
Dit is maar een klein updatetje
Project Sponserd By:
WWW.PCTUNINGSHOP.BE
Ik heb een cut-out gemaakt in de orginele deur, er moet enkel nog een rubberen afsluiting rond komen om het af te werken
Zo zag het er orgineel uit:
Een cut-out gemaakt in het bovenste paneel, ook hier moet nog een rubberen afsluiting komen om het af te werken:
Deurtje gemaakt voor de voorkant:
By Night:
Dit zijn de scharniertjes die ik zal gebruiken, heb wel 1 probleem, zal ze aan de buitenkant van de deur moeten bevestigen of anders kan het deurtje niet mooi opengaan
Voorlopige cut-out gemaakt in de mobo-tray, nu niet beginnen zagen, de mobo-tray word later deftig uitgezaagd :d ,heb wat zitten brainstormen over hoe ik het het beste zou doen
P4 stekker is dit maal deftig gesleeved (dank aan de sponsor voor de sleeving en heat-shrink) en 1 van de 2 ide-rounded cables is weg
Atx stekker word ook nog gesleeved, ook alle connectors worden vervangen door uv-blauwe (dank opnieuw aan de sponsor)
Alle kabeltjes rechts voor de front aansluitingen zijn weg, het belangrijkste zit verstopt onder de spiegel (dus nu is de gravering ook beter zichtbaar)
Ook een derde cold cathorde gekregen van mijn sponser zodat alles wat uv is beter oplicht
Er komt ook nog een 30cm uv-blacklight in, opnieuw dank aan de sponsor :d
Zo zag het er nog uit bij update 1:
De beeldkaart onder handen genomen:
Deze ramgeheugens worden deze week besteld:
En deze Case Feet heb ik gevraagd aan mijn sponser: (zal het geheel net dat ietsje meer geven :d)
En dit is voor de volgende update (teaser):
Grtz