Nu moet ik allereerst zeggen dat ik het wel een aardig kastje vind, leuke ideen met die klepjes. Ik ben zelf ook wel eens met klepjes aan het denken geweest, maar zie bij een open gat in een case vaak ook een hele grote stofzuiger voor me die je hele case vult met ongewenste kleine deeltjes
Maar waar het me eigenlijk om ging was de mod-skilz zelf. Nu ben ik zelf geen heel erg ervaren modder, maar als ik een rechte lijn moet dremelen, zet ik eigenlijk altijd de dremel op 1 plaats, maak daar een snede door de dremel erin te drukken en beweeg vervolgens de dremel opzij, waarbij dus de zijkant van de dremel het snij werk verricht.
Nu zag ik hier dat ze gewoon elke keer 1 x het schijfje door het metaal heen halen, iets opschuiven en dat weer doen, om zo de snede te maken. (volgt iemand nog wat ik bedoel?)
Check mijn uber paint skills, geen flauw idee of het daar duidelijker van wordt trouwens

Rondje is het dremel schijfje, wat dus in de 1e versie gewoon in het metaal wordt gezet en opzij wordt bewogen en in deel 2 elke keer omhoog wordt gehaald en dan weer in het metaal wordt gezet, stukje opschuiven, en weer door het metaal.
Vraag is dus, wat wordt hier door de meer ervaren modders gebruikt?