UPDATE 36
Het is een tijdje geleden maar ik heb weer wat gedaan

Eigenlijk heb ik allanger wat gedaan maar goed. De kast zit aardig in elkaar maar echte goede foto's heb ik nog steeds niet. Deze update is ook niet echt groots maar het is een teken dat ik weer ermee bezig ben.
Overigens vind ik het leuk dat CJ doorgaat. Ik heb het allemaal wel meegekregen ook al post ik nooit zoveel op CJ. Vooral de gebruikers hier vind ik altijd erg fijn
Aangezien ik me verveelde vandaag heb ik maar even een projectje verzonnen. Ik had nog wat IC's liggen aangezien ik me daar de laatste tijd in heb verdiept. Wss ga je nog wel meer daarvan zien in de kast

Ik wilde nog wat lichteffecten in de kast stoppen aangezien het dan allemaal weer wat leuker wordt. Het mocht echter niet te opvallend zijn. Mooie voorbeelden vind ik altijd de creaties van _Ferry_. Dat was moeilijk te realiseren zonder de juiste kennis van elektronica zoals een n00b als ik.
Na een paar keer proberen, testen enz. (was eerste keer dat ik met PWM werkte) ging het allemaal goed op het breadbordje. Eventjes een klein printje gemaakt en dat ziet er dan zo uit.
Niet zo heel groot dus

Bestaat uit een 16F648a en een L293D. Beetje overkill maar ik had het liggen dus waarom ook niet. Het effect wat ik ermee bereikt heb.
Pulserende logo's dus. Het kan nog wat beter maar het is mooi subtiel zo

Aan de andere kant, in het raam gebeurt hetzelfde. Alleen kon de cam. die kant niet zo goed filmen i.v.m. veel strooi licht van de LED's ed. Niet slecht voor een middagje werk vind ik zo