Los bericht bekijken
Oud 15-05-2003, 14:17   #41 (permalink)
Daffy_Duck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermanator
Ik zag laatst ergens een mobile platenspeler van phillips liggen, voor in de auto dus

Hmm dat is toch intressant van die 50Hz grens, nooit zo bij stil gestaan. Weet je ook meteen dus waarom prof DJ's met platen draaien, die geven dus een breder bereik... Ik hoorde net van BB dat dat te maken heeft met een butterworth filter, dat ook in je pc zit. Dus die lage tonen kan je ook met je SB niet goed halen... Dan maar dat buizen-mobo
Buizen mobo laat je het hooguit wat warmer van klinken, maar verbreed niet je spectrum signaal wat er niet is kun je ook nooit weergeven he.

Enne voor de diehards............buizen versterker heeft als nadeel dat vanaf het moment datie aanstaat hij slijt dus de kwaliteit minder wordt. Ben je een handige doe het zelfer bouw dan versterkers op basis van mosfets, die klinken als een buis en slijten niet. En dan de laatste tip als je gaat bouwen besteed zeer veel aandacht aan je voeding en zorg voor zeer krachtige elco's heb je een goede basweergave zonder datie over dreven aanwezig is. The Duck sluit zijn betoog