Discussie: Bartjez
Los bericht bekijken
Oud 17-01-2008, 18:35   #1 (permalink)
Bartjez

Bartjez's schermafbeelding

Standaard Bartjez

Zoals je al uit mijn nick kunt halen is met echte naam Bart (goh...).
Ik werk in Grathem als elektricien, dat al voor ong. 2,5 jaar.
Daarvoor heb ik 4 jaar op school gezeten in Roermond. Na een "vriendelijke" mentor gehad te hebben, 2 keer blijven zitten, ben ik toch geslaagd voor mijn diploma.
Bij CJ zit ik nu zo'n 1,5 jaar en amuseer me nog steeds kostelijk hier! Steeds als ik achter mijn pc zit en ik heb een paar min, dan kijk ik ff of er weer wat nieuws is.
Mijn hobby's: computeren, CJ-en, mijn Mini One, en wat sleutelen aan het een en ander...
Mijn pc is ondertussen heel wat geld waard. Ik heb een ouwe kast, daar 1,5 jaar geleden nieuwe hardware (750 €) in gezet, daarna nog 2 zalman fans (ong 70€), nog een paar harddisks, een nieuwe DVD-writer en nog wat zooi....
Mijn mini is getuned doormiddel van chip-tuning. En opgekrikt van 90 naar 129 pk Hij is zilvergrijs met 2 zwarte strepen over de motorkap.
Ik hoop dat ik niet teveel heb gezeikt hier, ik zie wel als de gigantische vragenlijst op is gedoken en die vul ik dan ook wel in...
Greetz, Bartjez!