Discussie: Azariel
Los bericht bekijken
Oud 17-01-2008, 09:30   #1 (permalink)
Azariel
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard Azariel

Goedendag mede CJ-ers

Kijkend naar mijn registratie datum loop/zwerf ik hier nu al 2 jaar rond, dus het wordt wel een keer tijd om me voor te stellen.

Ik ben Adrie, 23 jarige masterstudent Bouwfysica aan de faculteit bouwkunde van de Universiteit van Eindhoven. Momenteel ben ik aan het afstuderen bij Philips Research en zit dus vrijwel de hele dag online en ben dan ook frequent bezoeker van de CJ site.

Ongeveer 2 jaar geleden ben ik voor het eerst een eigen pc gaan samenstellen (na 3 jaar gebruik te hebben gemaakt van mijn Universiteits laptopje) en heb toen bewust gekozen voor een kast die te modden is, namelijk de welbekende CM stacker. Daar ben ik destijds aan begonnen met een aantal kleinere mods met de codenaam Icecat. Het modden ligt nu echter enigszins stil, aangezien grote mods op mijn studentenkamer nu eenmaal geen plaats hebben. Tip: Plexi schuren op je studentenkamer is niet heel erg bevordelijk voor de stoflaag op de vloer, kasten, boeken maar vooral ook niet voor je laptop en pc die heerlijk te blazen staat op de achtergrond.
Een tijdje geleden heb ik nog een klein modje gemaakt van een oude voeding naar een "modulaire" testvoeding. Wat opzich gewoon een leuk klein projectje was wat met beperkte ruimte te doen was.

Verder heb ik denk ik wel 10 case ontwerpen her en der op kladjes rondzwerven aangezien het designen wel mogelijk is.