Zo, eindelijk weer wat om te showen, alhoewel ik niet zoveel foto's tussendoor heb gemaakt, maar wel van het resultaat. Kwam omdat ik telkens maar en uurtje ofzo er aan werkte, tussen de andere klussen door, en dan heb ik de camera niet mee.

Eerst eens de plaat onder handen nemen die aan de binnenkant komt tegen het reservoir. Er komt dus geen schoepenrad ofzo, maar een andere leuke 'gadget' leek mij en niveau indicator.

En na het uitfrezen+ het graveren van die rotte kleine cijfers. Het geheel is op een x-y tafeltje uitgefreesd, dus dan kan er weinig scheef gaan, ideaal! randjes moesten nog wel even afgewerkt worden.

Daarna kon ik ook mooi verder met de plaat die aan de andere kant komt, die was express een paar mm groter uitgezaagd, zodat ik hem later mooi gelijk kon maken met het reservoir. Zoals je ziet zitten de slangaansluitingen er ook op.

Na het solderen van de leds en het vastplakken van de achterplaat licht ie al mooi blauw op
Het zijn de blauwe+groene leds die aan staan op deze foto, die combi bevalt mij wel

Blauw is zo standaard, groen past niet echt bij de stijl van de kast, maar deze mix heeft wat weg van water en van de cooler master kleur.

En waarvoor is dat pijpje in het midden van het reservoir denken sommige misschien? Verzin zelf het logische antwoord maar

En voor de liefhebber ook in het rood en groen

Alhoewel rood niet zo krachtig is, maar blauw met rood etc. mengt dan wel weer leuk

En gemonteerd ziet dat er dan zo uit, hij zal nog wel een heel stelkeren vast+los gaan trouwens, maar met 4 schroefjes is dat niet zo'n ramp.

En zo zou de indicator ongeveer moeten komen, ik kon hem er nog even niet recht tegenaan houden, door de slang die in de weg zat. Zoals je ziet staat het water net iets onder de 50%. Ik heb nog een idee om de lijn wat duidelijker te maken, maar ik moet nog even testen of dat dat goed gaat :P

En een achter aanzicht. Zoals je ziet past ie mooi tegen de kunstof zijkant aan. Op het plexi randje van het reservoir links onder komt nog weer een plaatje alu, zodat dat niet meer zo opvalt. Een schroefgat is immers niet echt spannend om naar te kijken ofzo