Los bericht bekijken
Oud 12-01-2008, 19:46   #25 (permalink)
Koradhil

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

Als het NKCM doorgaat zal ik zeker deelnemen aan de wedstrijd. Voor de CeBIT in maart wil ik twee casemods klaarhebben (Orion en Protoss). Ik heb dus sowieso wel een casemod klaar. Het mooiste zou zijn als beide mods ergens mogen staan (een bij de wedstrijd, de ander ergens tentoon).

Ik ben tot op heden bij alle NKCM's en TBCL's aanwezig geweest. Vorig jaar deed ik niet alleen mee maar was ik ook een weekend aan het live modden. Mocht hier weer behoefte aan zijn dan lijkt het mij erg leuk om ook dit jaar meer te doen dan alleen deelnemer zijn, mits mijn tentamenrooster het toestaat (volgens de jaarplanning is dat vanaf 5 mei, maar ik vermoed dat het juist de week na The Party is). Het lijkt me leuk om behalve live modden ook andere activiteiten te verrichten, zoals een presentatie of organisatie. Mocht het doorgaan en mijn medewerking gewenst zijn dan verzoek ik de organisatie om contact op te nemen via e-mail.

NB. In een recente post in een van mijn worklogs heb ik onlangs aangegeven niet erg gecharmeerd te zijn van het 'nieuwe' CaseJunkies. Het zal aan Dolphin IS zijn om hier verandering in te brengen door het organiseren van het NKCM en het succesvol continueren van de CaseJunkies feeling. Wat dat betreft zal ik me open en welwillend opstellen, beginnend bij het aanbieden van mijn medewerking.

Edit: nader onderzoekt wijst uit dat de tentamenperiode inderdaad na The Party valt. Ik zal echter sowieso deelnemen aan het NKCM, dat is voor mij prioriteit. Tevens zal het met goede planning ook wel mogelijk moeten zijn om mee te werken.

Laatst gewijzigd door Koradhil : 12-01-2008 om 20:09.
Koradhil is offline