Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac Mag ik meedoen aan het NKCM én helpen bij het organiseren? |
Als jij meedoet, met wat voor fantastische mod dan ook, en al help je helemaal niet met het organiseren van het evenement, er zullen altijd mensen zijn, die geen onderscheid kunnen maken tussen objectieve puntenverdeling en vriendjes politiek.
Wat voor goedbedoelde redenen je ook kunt aandragen, mijn advies is om je hier niet aan te branden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yozzman Ik zou als ik het NKCM samen gaan werken met de tbcl...
En het voordeel is dat de sponsoren dan ook samen komen. |
Sorry, maar weer moet ik Blackcrown gelijk geven. De kans dat deze twee samen kunnen werken is zeer klein. En dat zal niet aan Ed liggen, maar veel eerder aan de sponsors. Die krijgen een keuze; een NL compo financieren waar 1.000 man langslopen, of een BeNeLux compo waar 26.000 man langs komen. Misschien zijn er wel heel grote sponsors die beide kunnen doen ( en willen ), maar vooral de middelgrote bedrijven, met een meer bescheiden budget zullen de keuze heel snel gemaakt hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het jullie van harte, maar wees reeël.
Casemod compo's zonder prijzen dan? Misschien is dat het antwoord wel ?